לתשומת לב מגישי ההצעות: במידה והצעה מוגשת מחו"ל, חובה ליצור קשר עם צוות התמיכה לכתובת מייל - supportkakal@kkl.org.il לשם קבלת גישה מתאימה למערכת. הפנייה לתמיכה תיעשה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים לפני מועד סגירת הקול הקורא. אי-פנייה במועד עלולה למנוע את האפשרות להגיש את ההצעה. כאמור - מגבלה זו אינה חלה על הצעות המוגשות במסגרת שת"פים וכנסים- שם ניתן לפנות לצוות התמיכה ללא הגבלת זמן.
המבקש אינו מיוצג באסיפה הכללית של קק"ל ו/או אינו בעל שליטה בגופים אשר מיוצגים באסיפה הכללית של קק"ל. המבקש ו/או נושאי המשרה בו אינם מתמודדים ואין בכוונתם להתמודד לקונגרס הציוני בבחירות הקרובות. לקבלת עזרה ותמיכה טכנית לפני המועד האחרון להגשת הצעות בנוגע למערכת ההגשות המקוונת ניתן להתקשר למוקד התמיכה של חברת אקספונט בטלפון: 03-6244467 או בדוא"ל support@expo-net.co.il. לשאלות בנוגע לתוכן ההליך ולנושאים הקשורים בו, יש לפנות במסגרת שאלות הבהרה במערכת המקוונת לפני המועד האחרון להגשת הצעות. לבירורים נוספים ניתן לפנות בדוא"ל: efratmi@kkl.org.il או בטלפון: 026583308 בעל צרכי נגישות המעוניין לקבל הנגשה למסמכי הקול הקורא והנספחים יכול לפנות לקק"ל במסגרת שאלות הבהרה דרך המערכת. בקול קורא זה, כל מכינה נדרשת להגיש הצעה עבור עצמה.