לקבלת עזרה ותמיכה טכנית בנוגע למערכת ההגשות המקוונת ניתן להתקשר למוקד התמיכה של חברת אקספונט בטלפון: 03-6244467 או בדוא"ל support@expo-net.co.il.
לשאלות בנוגע לתוכן ההליך ולנושאים הקשורים בו, יש לפנות במסגרת שאלות הבהרה במערכת המקוונת. לבירורים נוספים יש לפנות בדוא"ל efratmi@kkl.org.il או לטלפון: 02-6707483. *קול קורא זה עבר הנגשה חלקית בלבד, בעל צרכי נגישות המעוניין לקבל הנגשה לשאר מסמכי הקול הקורא ונספחים נלווים יכול לפנות לקק"ל במסגרת שאלות הבהרה דרך המערכת.
שים לב, ככל שהבקשה מוגשת ע"י הרשת יש להגיש בקשה עבור כל פנימייה בנפרד.